H Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, ανακοίνωσε ότι, κατά την εφαρμογή της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή, μετά από καταγγελίες καταναλωτών αλλά και κατόπιν αυτεπάγγελτης έρευνάς της, επέβαλε κατά το έτος 2015 χρηματικά πρόστιμα συνολικού ύψους 2.231.400 ευρώ.
Οι παραβάσεις αφορούν πληθώρα αθέμιτων εμπορικών πρακτικών, όπως καταχρηστικούς όρους συναλλαγών, παραπλανητικούς ισχυρισμούς για δήθεν θεραπευτικές ιδιότητες συγκεκριμένων προϊόντων, επιπρόσθετη χρέωση στον καταναλωτή από αεροπορικές εταιρίες όταν η πληρωμή γινόταν με πιστωτική κάρτα, μη ενημέρωση για προαιρετικά πρόσθετα κόστη, μη ικανοποίηση αιτήματος καταναλωτή για υπαναχώρηση εντός 14 ημερών από σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος, μη επιστροφή χρημάτων λόγω αλλαγής ημερομηνίας διεξαγωγής συναυλίας.
Επιπλέον, επεβλήθησαν πρόστιμα σε εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, για τη συχνότητα των επιτρεπόμενων κλήσεων (πέραν της μιας κλήσης ανά δεύτερη ημέρα), όχληση σε τηλεφωνικό αριθμό εργασίας, μη πλήρη και σαφή ενημέρωση σχετικά με τα στοιχεία της εταιρείας και των υπαλλήλων, μη ταυτοποίηση οφειλέτη, καθώς και ανάθεση εντολής ενημέρωσης παρά το γεγονός ότι οι οφειλές του δανειολήπτη είχαν υποβληθεί σε ρύθμιση.
Τέλος, για παραβάσεις του ν. 3869/2010 για τη ρύθμιση των οφειλών υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων (νόμος Κατσέλη), και συγκεκριμένα λόγω μη παράδοσης της βεβαίωσης οφειλών από τραπεζικούς οργανισμούς εντός 10 ημερών, όπως ορίζει ο νόμος.
Ολόκληρο το δελτίο τύπου εδώ:
http://www.efpolis.gr/filesbase/2148_DELTIO%20TYPOU_18-3-2016.pdf